dilluns, 30 de desembre del 2013

Comiat

Per acabar aquest blog, m'agradaria fer un comiat. Espero que us hagi agradat el meu blog i les diferents entrades que he anat afegint. També he recomanat alguns blogs de companys meus, que desitjo que us hagin estat útils. 

De cada assignatura he après molt. De COED em quedaria amb la descripció d'un company, va ser una experiència molt divertida i també una forma d'ensenyar-nos que a vegades no és fàcil descriure a una persona, ja que has de tenir les eines necessàries. Gràcies al llibre de  "Com parlar bé en públic?", he millorat alguns aspectes que tenia fluixos i que haig de continuar treballant.

Amb GITIC, he après aplicacions de les quals mai havia sentit parlar i que són útils pels alumnes. Pensava que amb "l'Scratch" els nens no aprendrien, perquè ho veurien com una manera diferent de jugar, però al contrari, el nostre professor ens va fer veure que amb aquesta aplicació els nens augmenten la concentració i milloren l'aprenentatge. El "Pearltrees" també ha sigut una novetat per a mi, he après una altra manera de fer treballs. Però jo em quedo amb "Prezi", perquè el veig més elegant i pots afegir fotografies, text i vídeos en una sola diapositiva.
Amb aquestes dues assignatures he après noves coses sobre el món de l'educació, que em serviran per iniciar la meva carrera com a mestra. Una feina molt complicada i de la que tots els mestres hauríem d'estar orgullosos. Metges, veterinaris, científics, … Tots han passat per l'escola i tots han sigut educats i ensenyats per mestres. Amb aquest punt i final del meu blog, vull agrair els mestres i professors que m'han ajudat per arribar a ser qui sóc ara. Em dic Laura Alemany i vull arribar a ser mestra.

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2014!

  

I per últim us deixo una cançó de Maldita Nerea del 2012.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada